påväghärifrånmedblacksabbath

tog mitt pickochpack och drog till vaggeryd här om dagen. min käraste har flyttat dit i ett trevligt litet hus så eftersom både hon och jag var lediga tog jag tåget dit.
det var sol och jag lyssnade på changes och jag var på väg härifrån, bort bort bort till mitt hjärta.
är inte det härligaste känslan att åka bort, även om det bara är kort, över dagen, inte alls långt härifrån.
och speciellt om man åker till någon som man verkligen älskar att vara kring.




 

väll framme i vaggeryd fikade vi på ritz, besökte diverse affärerna, johanna visade mig runt, hälsade på folket, gick till bibblan. sen satt vi i köket och tittade på folk, drack massa kaffe och åt johanna ost/broccolipaj och till efterrätt fick jag rabbarber/jordgubbpaj. de är så vi kommer sluta hon och jag. bli riktiga fönstertittare. men det var härligt att avsluta kvällen i soffan framför förkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0