fredag

så började hag dagen med en frukost med tjejerna, promenad i skogen, prata livet över kaffe och missa bussen.
sen tog jag bussen hem för att springa en runda i  a6 skogen, där träffade jag på min faster, sprang vilse, blev rädd, hittade hem och nu har jag precis duschat. känner mig som en ny människa.

nu sitter jag här och har funderat lite, vet ni vad jag är sjukt sugen på att göra? gå en sminkkurs?
kan man göra det? typ 10 veckor eller liknande. tror jag har hört något om det, i sthlm?
tror jag vill bli sminkös när jag blir större. eller bland annat iaf. fatta coolt sminkös på teater. det vore ballt.

nu ska jag göra smoothies och ringa jossan.

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0