perhentian island :)

tankte bara snabbt flika in och beratta om varan dag. foljande: gick upp akte lite speedboat, at varldens storsta frulle, pannkaka med bannan och honung :) vandrade runt lite och kollade shopparna(alla innehaller samma saker men vi kan skutta omkring dar iaf) gick en vandring genom djungeln och kollade efter varan odla som vi sag for ett par dagar sen. chillade pa stranden, lekte lite i havet, fifflade ihop lite vykort.
nu blir det ett eftermiddags bad, lite vila sen ska vi lara oss rulla cigg(hor o hapna med jordgubbssmak, som jag har vantat pa detta :)) och sen har jag planerat in en fylla. dessutom har vi bestammt oss for nasta destination, och dar kostar olen bara strax over 1 rm vilket ar typ 2 kr. dessutom blir det snorkling imorgon. fuuuuuck jag onskar nastan att jag blir kidnappad har, nastan.
ska hava i mig lite vatten nu for annars skaller flisan pa mig. upptackte idag att varat rum innehaller massa lyx, man blir fan inte krasen av detta land.
seee you later.


jag skulle ocksa vilja meddela malin, tack for messet i sondags pa alla hjartans dag. det var gulligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0