Nanna andra delen av tmlym

heeejsan, har totalt smalt in har i livstilen. nikki namnde for dig att jag tankte andra till hippiestil frtamat sommaren, men har beslutat mig for att gora det lite tidigare.
sitter i gron fladdriga batik, jaaa ni laste ratt. batikbrallor, och gissa vad? flisan gillar det :)
vi bledde utelaste fran vorat rum nyss eftersom vi inte ar smartastre fiskarne i vattnet som graham sager. drog forbi datorerna i vantan pa ny nyckel. det ar nagon indiskmotes/fest/samling har bredvis oss sa lite musik och mummel far vara vackra oron lyssna pa.
jag ar lite rod om nosen och ryggen, vafan forvantar man sag, kan ju inte bli brun pa en gang men jag utan talamod vill sa garna och resultatet ar som sagt rott. svullna fotter efter all vandring. skulle nu kunna ge er en direkt beskrivning pa varenda gata har. kampar vi ar :)
imon drar vi vidare till den eftertraktade on, dar vi ska sola, prata livet och dricka oss fulla pa rom.
kan bli riktigt bra.
nu har jag blivit av med oskulden har, iaf fran malaysia.
nikki far sa lange underhalla er, hall i er det kan ga vilt till.

ps nikki dra valdigt garna en gemensam van som du intervjuar, bra underhallning.
tack och hej.

dagens lat.... alla med fever ray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0