Dagens tjej.

Låt mig presentera the one and only Rebecca Olofsson.

Hej Rebecca!

Hej Nikki!

Vad blir ditt namn baklänges?

Acceber


Vad har du för ringsignal?

Vet inte...det ringer inte så ofta till mig...ska kolla...

...jag har ju ljudlös...

Purpel Sunrise heter den.

Vi lyssnar...

Sådär bra tycker jag...


Vilken svordom använder du mest?

Helvete...eller? Helvete eller fitta tror jag..


Hur många syskon har du? Gärna kön på dessa också.

1, en bror. Male.

Vilken film kan du alla replikerna till?

Stockholm boogie.

A fan va bra den är. Så jävla mysig.

Jag  vet, typ den bästa sommarfilmen jag har sett, man bara önskar att det blev sommar.

A faktiskt.


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Det vet jag inte. Jag skulle egentligen inte hetat Rebecca.
Va skulle du hetat då?
Cassandra. Mamma ville Cassandra & pappa Rebecca.

Jag tycker det var bra att det blev Rebecca...


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Ingenting. Jag ligger typ & gråter.

Hopp pass på, nu kommer sista frågan.

Vem är ditt snyggaste hångel?

Daniel.

Vill du utveckla?

Nää...för helvete...


Då var det roliga över! Är det några sista ord du vill säga till alla 100tusentals som kommer att läsa detta?

Nä. Jag kommer inte på nått bra. Jag vill att det ska vara nått jättebra...

Tack för det Ralle Rolle. Nu ska vi dricka öl/vin. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0