Dagens tjej.

Idag är det gumman från skåne Jennie Gustafsson
Jäkligt söt liten tös med stor kärlek för mannen & katter.





Hej Jennie!

Jennie...?

Hej Nikki!

Vad blir ditt namn baklänges?

Einnej

Det låter lite som ett mansnamn faktiskt(:

Vad har du för ringsignal?

Nån Gwen Stefani låt...

Vilken svordom använder du mest?

Dromlans, så nära ett svärord jag kommer.

Ok(: haha..


Hur många syskon har du? Gärna kön på dessa också.

Två systrar, en äldre och en yngre.

Uhh, mellanbarnet, det som alltid får all skit sägs det.

Jag har hört det, dock aldrig upplevt.


Vilken film kan du alla replikerna till?

Haha ingen! Kommer aldrig ihåg sånt..

Bara att börja nöta någon du tycker om(:


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Min mormors systrar hette Jennie och Annie ( min storasysters namn är Annie)

Va fint! Annie är ett så himla fint namn. Jennie med förstås(:


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Jag har det ju rätt bra ändå..

Ok Jennie! Sista frågan kommer här:

Vem är ditt snyggaste hångel?

MIKA!

( nää inte den Mika, hennes kille..)

Så, det var det! Är det några sista ord du vill säga till alla 100tusentals som kommer att läsa detta?

Tack alla som läser! Jag hade aldrig klarat det utan er!


Fin avslutning av en fin tjej.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0