my madeleine




fina unge.

 

"nu kanske ni undrar om det är en kändis jag hänger med, men det är det inte, det är min vän nanna maria bjerenius. och hon är borta, hon bor på gatan över mig men det var en evighetsen jag såg henne. så vart är du nu? visst tänker ni shit vilken cool kompis hon har, den där madeleine måste vara lika cool med. men nej tyvärr det är jag inte.  Nanna är lite ballare än mig.

 

Med henne såg jag världen första gången, eller världen och världen , thailand australien och bali, a det var väl inte så pjåkigt. och paris med för tusan. jag är glad att jag blev vuxen med henne iaf. vi skulle åkt i vinter igen men hon åker till asien och jag till mexico/miami. men vet ni vad? jag funderar på att sticka ner till henne ändå i april. mohahaha. iaf, Nanna när du läser detta säg till så jag kan ta bort din bild från arlas mjölkpaket. pusss."

 

quit your day job.

 

 

http://joiedevivre.devote.se/ min bästa tjej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0