fuckyeah 21 år.

när man kommer hem från jobbet efter 11 timmar så blir man ju inte annat än så hilma lycklig när man finner mamma o pappa som går runt o myser i huset. dom firar 21 år idag. starkt jobbar måste jag säga. pappa skulle jag vilja säga är centrumet av denna familjen. han liksom bara håller alla ihop och samlade. och för er som inte känner min pappa eller min mamma skulle jag vilja dela några ord till. min pappa är den mest generösa och givmildaste person jag någonsin träffat. det finns inget som kan lysa upp ett rum som han. hans humor är ungefär lika bra som min, men de gör inget för vi skrattar alltid ihop. min pappa kan verka som sträng eller tystlåten. men jag tror nog de är för att han går runt i bland i sin egna lilla värld. när man väl pratar med honom om låt oss säga en dag på jobbet eller ett tyfft beslut i livet så vet han alltid vad han ska säga. han har de bästa ansiktuttrycket i världen när manb ler och skrattar. för mig är min pappa inte bara bästa pappan utan världens bästa människa. han har haft de svårt i livet och har fått mer än en prövning, han har ett antal gånger blivit utsatt för saker som får en att undra hur han ens kommer upp på morgnonen. men de går, han är alltid uppe med tuppen och fixar o har sig. han ser alltid positivt på saker o ting och klarar mer än de flesta. min pappa blir aldrig arg, han blir besviken o går iväg för han inte vill att andra ska se han "arg". de är därför ingen, ingen , ingen i denna familjen nånsin för han besviken för de gör liksom inte bara ont i hjärtat utan kroppen o se i hans ögon då. min pappa älskar att skämta och reta mig, o de gör han gärna mycket. men de är coolt för de får han eftersom jag har några ess i armen.
min mamma däremot kan bli arg, riktigt arg. hahaha men de är mest roligt när hon blir de o hon blir de bara för en liten stund. min mamma sjunger när hon pratar, vilket jag älskar. och hon tycker faktiskt om att laga mat till mig. hon bakar och lagar o fixar. min mamma är en så kallad bull mamma. de vill säga hon tar in alla till våran familj. alla mina vänner ser nog henne som en liten extra mamma. hon är bara sån som person. hon tycker om att ta hand om folk, de har jag nog fått från henne. hon är världens bästa på att lyssna, de är helt galet hon skulle kunna lyssa i 5 timmar streck på mig. hon mmmmar och hmmmmar och lyssnar. hon ringer till folk för att önska lycka till, hon skickar godis till kakan på namnsdag, hon kittlar mina öronsnibbar när jag vill, hon gör efterrätt till lillebror, hon pussas allt för mycket och hon skriver godnatt sms till fia. vi skulle inte vara hela utan henne i denna famijen. efter att hårt och jobbit som hänt i vår familj så har hon sån jävla kraft. jag säger de, hon är fan grym. hon är nog den som håller hoppet uppe här hemma. aaa de finns inte nog med kärlek till mina små päron. som nu fifflar med deras mysrum (en inbyggd balkong, som dom ska mysa i) haha. dom har varit gifta i 21 år. och jag har sagt de innan. chansen är ungefär lika stor att jag hittar nån o gifter mig med och som jag håller ihop med i ens 3 år som de är för mig att vinna 27 miljoner. så jag menar 21 år, de är fan inte illa. dom är värda allt o lite tilll. och när jag blir stor så ska jag ger dom allt som dom förtjänar.
som jag hoppas ni förstår av denna texten är jag väldigt familjekär så därför kom jag nu på att jag ska fixa någon alldeles extra nu när alla är samlade.
och om ni ens har hälften så bra föräldrar som jag har så måste ni vara väldigt lyckliga.
tack o hej.

ps grattis om du orkade läsa.




se så fina dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0