en solig vårdag.



















igår fick jag ett text av min vä'n mariell "jag saknar våra onsdagsöl"
jag också. vi brukade gå till bongo på onsdagarna. sitter på uteserveringen röka ett par paket och dricka massa öl, till och med när de va kallt ute gick vi dit o satt under varmelampor med filtar. men de är bäst under våren och sommaren. de är så härlig stämning då. hur som helst, jag lovade henne att jag skulle fixa till detta. nu går liksom jag o lägger mig vid åtta så finns inte mycket tid över. men snart är de slut på de. och då ska jag sitter på bongo med marran långt efter åtta vill jag lova. peace out

Kommentarer
Postat av: Marielle H

Ooooh så härligt.

Dock uppskattar jag fredgasmyset lika mycket som onsdagsölkvällarna.:) <3

2010-12-16 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0