BrunettBengt & rödvin.

Herrejävlar (!) vilket kalas det blev.

Jag har nog inte skrattat så mycket på...jag vet inte hur länge. Mat, öl & ett gäng komiker, va mer kan man begära i livet?

Bilderna får Nanna stå för, min kamera är tydligen kaputt!



Jag har iaf tryckt i mig jordens frukost. Det är mitt bästa mål.Frukost-livet. Så nu ligger jag här & tar igen mig lite innan jag ska iväg till min mormor. Tänkte jag skulle ägna dagen åt familjen lite, verkar som en ypperlig idé.

Förövrigt min blackberry är alive and kickin igen! Det visade sig att den inte alls var paj...mer urladdad...funkade inte att ladda den i datorn så Fia som är här från London med både laddare & adapter fixade biffen. Nu hoppas jag bara på att internet & så funkar när jag har laddat den med pengar igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0