konstig måndag






idag försov jag mig till jobbet. vilket aldrig i mitt liv har hänt mig förr så jag va i lite chock hela dagen. fick ju höra de båda en eller två gånger under dagen haha men vafan vad ska man göra liksom. dom gillar mig nog bäst på jobbet iaf har jag på känn :) hur som helst jag var lite fundersam över detta hela dagen. så när jag kom hem berättade jag detta för pappa o då berättade han att han också försov sig. vilket han heller aldrig gör, för de gör han bara inte. o han hade tänkt på detta fram tills frukost då han läste tidningen. o där på sista sidan stod det en liten notis att en hel del iphone användare hade blivit buggade. så jag fick med mig tidningen av pappa som jag ska visa på jobbet o ge dom världshistoriens bösta anledning till att försova sig. fan va nöjd jag är. ville bara meddela detta till er alla att jag försover mig inte, o om jag nu skulle göra de så har jag en jävligt bra anledning. ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0