bannantåget/chokladmuffinfrånmcd/smarties/nötter/krimskrams/sommaräng/lenochrimm/mjukdoft

min världens snyggaste madeleine. hon som jag blir gammal med och som bor ca 30 sek från mig. hon som får mig att tänka på alla de sakerna rubriken innehåller. hon som har enormt snygga händer. hon som skrattar lika högt som en gris skriker, men som inte kan låta bli att älska. hon som alltid säger rätt saker och vet precis hur man ska bete sig. hon som jag kan säga precis vad som helst till utan att känna mig konstig till, och planerar framtiden med. hon som ser till att jag inte får panik över att leva i en resväska, och taggar mig till tusen och ställer upp alltid alltid alltid på allt. jag har alltid sagt detm hon ser ut som en prinsessa, min då.
och hon har ett hjärta lika stort som ryssland.

 

en vacker dag så skaaaa jag få henne att gilla öl lika mycket som jag själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0