rexflex

fan idag har de verkligen inte varit en kanondag. på jobbet va de fan inte helt ok. for runt som en idiot, men jag fick ett litet pepptal av min favoritjobbarkompis om att jag ska plugga ist. och inte jobba på skitjobb haha. hon är så himla rolig, tänk er bittraste männskan blandat med skönaste människan. säger precis rakt ut vad hon tycker o tänker de gillar jag. hon fick mig iaf att kolla lite utbildningar etfer jobbet. känns som om jag vet lite mera nu.
men hur som helst jag ska tala om för er varöfr de är en skitonsdag. idag när jag kom hem fick jag reda på att min bebis är på sjukan. han har 40 graders feber och fick åka in tjugo i åtta och få dropp.dom har inte ringt på hela dagen o han bara kanske kanske kommer hem imon. de har förmodligen med en infektion han har i bakbenet snackade mamma om. jag vet inte, men jag blir så deppig. jag vill ha hem honom nuuuuuu.
jag visste att något va på tok för imorse när jag fick hemifrån ville han inte ha sin hejdå puss som han alltid vill. han bara låg där helt stilla och tittade inte ens. fan vilken skitdag.
men mamma lovade att ringa direkt imon och sen höra av sig på en gång när hon visste. och jag som ska vara hundvakt å han i helgen då får han fan inte vara dålig eller borta.  depp depp depp. har aldrig gillar onsdagar.
nu ska jag basta ist och svettas bort oron lite iaf.

Kommentarer
Postat av: Marielle H

Bubben då, han kommer bli bra. Det måste han.



Jag har också haft en skit dag idag, sicket sammanträffande!

2010-11-24 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0