daddy-o

två grejer och en helmysig fredag är vad jag har på hjärtat idag. igår va de fredagsmys hemma hos min tjej mariell. de va jag o erik som va på besök. vi fick tacos och spiderman. hellyckat.
idag har jag inte gjort annat än att sova och kollat på pulp fiction ungefär sju gånger.
väldigt aktiv idag måste jag säga.

en sak jag har funderat på, när folk ska fråga något, och dom först säger "ta inte illa upp", varför gör dom de?
jag kan ju inte ens styra mina känslor när jag vet vad som kommer hända eller nör jag vet vad jag ger mig in på mig. hur tusan ska jag kunna göra de när jag inte har en aning om vad som kommer frågas liksom. så jag tycker fan inte man får säga så. bra bra nu har vi kommit fram till de.
nu är de middag sen blir de jobbet som kallar. va inte fega att höra av er, gör min kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0