13 Januari

en sak till som jag måste få säga. fan va jag hatar att träffa på människor man verkligen inte vill se när man är ute. som förstår ens humör och bara är ivägen så att säga. usch. låter förmodlgen som värsta bitterfittan. men folk i denna staden kan ju vara dumma i huvudet ibland. dom borde inte få gå ut eller så borde man veta vart dom ska så man kan hålla sig borta. tur för mig att jag va omringad av goingar som gjorde de hela lite lättare för mig. hur som helst jag är lite trött på allt här hemma nu så den 13 jan drar jag härifrån lite. men bara för ett tag, de finns som sagt faktiskt en hel del goingar i denna staden som jag inte kan hålla mig borta från.
så är de med det.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0