youtakeawhiskeydrink,youtakeavodkadrink

heeeeey, im back. jag var och besökte göteborg i helgen, och jag tror jag blev lite förälskad. det finns så mycket mera där, och alla mönniskor är så hilma vackra. jag o ludvig tog tåget ner i fredags och strosade runt hela dagen tills josefin kom ner vid sju tiden. då tog vi vårt pick och oack och drgo hem till andrea. där blev det lite middag innan vi drog igång kvällen. jag ludvig och josefin drgo oss till Park Lane och hade världens kväll.
roligaste jag varit med om, vet ni hur mycket rumpor jag fick se.
jag har en sak och säga er, jag älskar mitt liv och jag har världens snyggaste vänner.







det var detta och mycket mer som hände i fredags, men det håller jag för mig själv :)
lördagen visar jag later.
ps. ludvig är inte bara en jävel på att dansa, han stod för min frisyr hela helgen och jag älskade den. himla fin, han kan så göra allt så jävla bra ungen. det var allt. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0