nuärdetbaratvåjävladagarkvar

helvete vilken kväll jag hade igår, eller dag snarare. tror jag hann med och träffa hela stan igår. vilket inte är så svårt nu när jag tänker efter, men hur som helst. kan inte sluta funderar över att jag o nikki aldrig har bråkat. true story. aldrig. fan den tjejen är så himla gisig. alla skulle behöva en nikki i deras liv.
japp, så var jag på dejt med, första gången ever. det är tusan underskattat. helvete vilket flow jag har nu. rebecka hade varti stolt över mig om hon sett mig senare på twin. jag säger det, denna sommaren kommer typ ta kål på mig. jag älskar mitt liv just nu. det borta finnas mer sthlm killar i denna staden, hur goa som helst ju.
nu hoppas jag på att jag ska få träffa både ludvig och erik ikväll för dom sätter ju sprätt på vardagen.
nuuuu har jag semeeesteeer. wwwooop wooop. om två dagar drar vi till olondon, fattiga och lyckliga.




ps hur fan kan man glömma sina byxor, det är tusan kul.ds

Kommentarer
Postat av: molle

haha mia är de du som glömt dina byxor elr???

2010-06-06 @ 14:49:04
Postat av: Marielle.

Ja vem är det som glömt sina byxor?

Vad bra att dy har semester Mia då får du pallra dig in till stan och sola med mig :)

2010-06-06 @ 17:38:19
Postat av: nanna

yes box det är jag :) jaa lilla marran jag drar till london imon men är tillbaka till helgen då ses vi tycker jag :)

2010-06-06 @ 20:25:52
URL: http://treatmelikeyourmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0