Fint ska det va!

För ett tag sen bjöd jag över Erik på lite mat, det såg ut ungefär såhära:



Jag la fram varorna! Sparrissoppa på påse, djupt underskattat.



Erik! Fan va rolit!
O´boy hade han med sig också, vilken kille!

( ps. jag har stickat den där mössan, sanning! )



Medan jag rört ihop pulvret med mjölken & lite vatten så dukade jag fram med god saft & knäcke, fenomenalt!



I med ägghalvor & på med aromat, MUMSFILIBABBA! Klart!



Erik satt mest & pratade om hur himla gott det var & så... Jag trodde ju honom...tills....



herregud...


hockey nu, hejjahejjahv.

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Hej! Hoppas att jag inte stör. Önskar dig en mysig onsdagskväll & hoppas att du har en bra vecka! (:

Gillar du glassen Ben & Jerry's ? Isåfall - vilken är din favorit smak ?



KRAM Jennie

2010-04-21 @ 20:27:36
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: treatmelikeyourmother

Åååh, detsamma(:



Klart vi gillar B&J! Jag skulle nog säga FishBone kanske...heter den så? De flesta är ju svingoa!

2010-04-22 @ 07:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0