"snööööö"

detta är inte snö. fan folk i jönköping fatta eller. detta är blask. bli inte så jävla glada över äckligt grått vatten. alla som uppd. status på skit facebook om "snööö" woohoow kan fan stoppa upp den där solen inte skiner. de snöade klockan halv sex idag när jag va påväg till jobbet och de slutade snöa ungefär efter sexsnåret. detta vet jag eftersom jag stod o glodde på det hela. de är liksom vatten pisk storm ute. jaaa idag har de varit en bra dag, faktiskt haha.
nu är de bara tre dagar kvar till fredagsmys.
hej nikki :)




Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha jag älskar dig.

2010-11-11 @ 10:25:30
Postat av: Nikki

hejhejhejhejhejhejtjej.

2010-11-11 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0