Hej Rasmus!!

igår va jag på inflyttningsfest hos min tjej mariell och sjöman. det var väldans mycket folk och himla trevligt måste jag säga. lite senare på kvällen drog vividare ut vilket va ännu roligare. jag o erik kom fram till att vi va det bästa paret på hela stället. ha ha.
idag har jag hängt hemma hos marran mest hela dagen. jag åt kalla pappkakor kollade big bang och skrattade åt när erik skulle hälla dricka i glaset. aa om ni hade varit där så hade ni förstått.
nu äter jag oreos och kollar kill bill o önskar mest att jag va lika cool som Uma.

 ps sen skulle jag bara vilja säga välkommen tillbaka till mig själv :)
och rasmus nästa gång ni ska ha era "pussel-kvällar" så borde jag få vara med på ett hörn. jag är faktiskt ganska grym på pussel. ds.


Kommentarer
Postat av: Marielle.

Mitt hjärta :)

2010-11-08 @ 16:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0