dominos.



är de jävligt konstigt att man trivs i sitt egna sällskap eller what?
vet ni att jag läste här om dagen i en bok jag hittade på bibblan att själsfrände och tvillingsjäl är två helt olika saker?? och dessutom så fann jag en intressant sak. jag har väldigt problem att släppa inpå människor i livet, men när jag väll gör de så vill jag hemskt gärna att dom ska vara där tills jag dör. men detta är inte alls vanligt. människor komme roch går och det är  bara så det ska vara. mariell min tjej hon brukar alltid säga att man det var menat att just den personen skulle vandra in i ens liv vis just de tillfället. jag tycker de är så himla fint. men dock har jag så svårt för det. hon brukar också säga att vissa stannar och vissa frotsätter. man får vara glad för de man får helt enkelt. tur för oss att vi kom fram till att vi båda skulle stanna i varanndras liv.
hur som helst tillbaka till boken, fanns massa sånna där intressant tankar som jag bara trodde jag tänkte. ska tillbaka dit och låna den tror jag, fast läste en hel del i soffgruppen.
jaja nu ska jag vila. ses(ps. är uttråkad så babblar en del. men grattis om du läste ända hit)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jäklar vad klok jag lät. Haha. NU plingar du på min dörr. <3

2010-11-19 @ 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0