MissMissMiss Independent?

 

En sak Nanna, eller 2 faktiskt.

 

 

1. Jag kommer knappt ihåg hur du ser ut. Sist jag såg dig var på en bild som var relativt nytagen & jag  tänkte " hon har allt fått styr på sitt hår, det ser alldeles glansigt & fint ut". Jag vill gärna se dig. Jag är ledig också. Tills på lördag.Sådeså.

 

2. Jag är snurrig, alldeles snurrig i skallen & jag vet knappt ut eller in. Fast egentligen vet jag precis men jag är en fegis. Eller, andra kan vara så himla dumma så att jag blir en fegis.

 

Ja, jag  tror det var det!

 

eller nä, jag vill se i taket lyser stjärnorna med, jag tror på den.

 

hejdå.


Kommentarer
Postat av: nanna

vadå alla andra är så dumma? what is going on? vad snurrar i ditt huvud? om du är ledig imon får du gärna hänga med mig till tattoon o kanske hjälpa mig med naturen. japp det var väll det :) puss

2010-05-05 @ 19:46:49
URL: http://treatmelikeyourmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0