jagolillebror

blir ensamma hemma i en vecka nu. jag ska fördriva tiden fram till helgen med natur, jobb, friskis träning och natur. sen ska jag trakassera rolle för det vet jag hon vill :) i helgen kommer soffan hem, då har vi bestämmt att johanna ska fixa en tredejt. madeleine pker till milano, snorunge. jag måste vänta tills ajg får flyga igen ända fram till juni.
idag har jag lunchat med ludvig och hängde med honom som smakråd när han shoppade.
tror jag ska kidnappa honom i helgen, blir inget sthlm för hans del. nu ska jag fixa min tattoo. seee ya suckeeeers.








jag måste lära mig dricka mer vatten.

Kommentarer
Postat av: Rolle

Men snälla Nanna lägg gärna upp den snyggaste bilden på mig.......

2010-05-05 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0