Kära du

jag har tänkt en hel del på dig på sista tiden. kanske lite för mycket, medvetet omedvetet. jag tänker på dig i situationer jag inte hade räknat med, och när jag inte vill tänka på dig. för egentligen vill jag aldrig tänka på dig. men du gör de inte lätt för mig. du kan bara dra i några trådar, visa dig lite snabbt och höra av dig kort för att få mig ur balans. du rubbar liksom min balans i hjärnan och hjärtat.

att du har de så lätt för dig oroar mig. jag blir orolig och rädd. att jag kan falla tillbaka så lätt skrämmer mig. det liksom innebär att allt jag kämpat för och intalat mig själv inte fungerar. jag kan inte få de att sluta så enkelt. och de gör de inte bättre att jag är kvar här och försöker med alla medel dra mig tillbaka. få uppmrksamheten och intresset tillbaka. det enda jag vet fungerar är att dra, att lämna och inte tänka eller titta tillbaka. de brukar alltid fungera, men denna gången känns de annorlunda. innan har de krypit i hela kroppen och skrikit att jag vill bort. men nu är jag rädd för de också. men jag gör de iaf. för de är för det bäsa, de är vad jag behöver. och jag hoppas av hela mitt hjärta och nu skriker hela kroppen för ajg vilol verkligen att du ska vara ehtl borta nör jag återkommer hem. jag som trodde att de va lätt för mig nu, men jag hade fel. jag är frtfarande inte klar o set suger. men tro mig jag ska fixa detta. för nu har jag iaf hittat tillbaka till mig, de va bara de att påvägen kom ag på att jag hatar att vara själv o så kände jag inte innan.

men ad jag egentligen ville komma fram till var att jag har lovat mig själv nu att inte tänka tillbaka. att inte försätta mig i situationer där jag kan dras in i dig. jag ska hålla mig borta. jag ska glömma allt vad som handlar o påminner om dig. det är slut på detta nu. och jag ska börja på riktigt.

så jag skrev inte bara detta för dig utan mest för mig. för nu är de ute där och då kan jag itne ta tillbaka de. nu måste jag glömma för nu har jag på sett o vis sagt de högt. o nu måste jag visa för mig själv att jag verkligen fixar detta. så de var en brev eller hejdå eller såhär är det brev till mig själv. för såhär är det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0