madeleinewho


låt mig presenterna min vän madeleine. madeleine who kanske ni tänker då? ja precis madeleinewho.
hon är en av mina äldsta vänner, som jag faktiskt fortfarande ringer, saknar och dansar tills jag får ont i fötterna med. hon är också min granne och lite av min idol. hon är lika rolig som jag när de kommer till tävlingar och sånt. fast hon vill helst vara med i tävlingar när man ska vara med på tv eller faktiskt få chansen att bli något stort. jag vill bara tävla om klänningar och mobiler. hur som helst, om jag fick välja en vän att åka till LA med eller  kalifornien med så skulle de förmodligen vara henna. ooh va jag hoppas vi kan åka några veckor i sommar ihop. de skulle vara grejer. och ja, hon har så härligt hår i verkligheten. till och med när hon anser att de är ruttet så r de helt tjockt och härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0