hej mina kärleksbarn, nu är de fredag.

och vad händer dåååå??? jo då blir de fredagsmys.

ligger här o mysr framför harry i min nya badrock som karin köpte hem till mig. ska kolla igenom alla filmerna innan jag ser den nya. gaaasch så spännande. jaha har inte så mycket o säga idag. har intehänt mycket denna veckan förutom att jag är väldigt poppis på jobbet nu. efter en ca månad så har dom änteligen fått lära k'nna den riktiga nanna och min underbara humor.

såhär kul har jag de på jobbet. hörs imon då jag har lite mer att erbjuda efter en kväll med erik


Kommentarer
Postat av: Nikki

Åh va fint, det var verkligen fint! Fint Nanna(;

Postat av: nanna

hahaha så du gillar de :)

2010-11-20 @ 11:30:32
URL: http://treatmelikeyourmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0