en liten tanke.

vet ni vad jag har gått runt o tänk på hea dagen på jobbet?! förutom att de ska bli skönt att komma hem till min säng och att få träffa mormor och morfar.
jag har tänk va annorlunda livet är för alla. typ idag strosar jag runt på jobbet och längtar till helgen, räkar ner dagarna kvar på jobbet och saknar fia. medans min kollega kanske går runt och tänker på mat, hur surt det är att livet slutade såhär eller att hon älskar tisdagar. medans jag äer lunch är de någon annan där ute o världen som precis varit och handlat en 20 000 kr jacka, eller kanske något som precis fått reda på att hon är gravid. fan va konstigt. jag tycker bara de är roligt hur annorlunda mitt liv är från mina vänners. jag o fia pratade igår om hur tråkigt de är med ett sju till fyra jobb. fyyy fan de är inget för mig. jag blir illamående när jag tänker på att ha de som jag har de livet ut. fy fan va tråkigt. men de är ju bara va jag personligen tycker. svensson är ju heller inget för mig. på tok på rastlös, eller som bella säger, jag finner aldrig någon ro. det kanske också är hemskt tråkigt. eller inte, vad vet jag haha.

fick precis höra från kakan att vi ska åka till gbg när fia kommer hem och ha heldag där. för pappa vill det. haha japp, de är ju han som är bossen i huset. väldigt mysigt tycker jag.

nu blir de film och ostmackor.
hörs hönni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0