i will call you lover again

söndagen spenderade jag med nikki först, vi myste hemma hos mig, sen hämtade vi min cykel, då jag blev vatten attackerad av killarna. var ju tvungen, erik hotade emd att döda min cykel så vi körde räddningen. sen hamnade vi på piren. det var härligt, vi pratade kärlek sen lyssnade vi igenom nikkis härliga spellista som hon har på sin ipod. världens blandning. kvällen avslutade vi hur som helst hemma hos millan. där grillade vi, drack öl, jojade och spelade lite amerikans fotboll haha aa eller kastade den iaf lite. jag cyklade hem mitt i natten och önskade att hela denna helgen precis skulle börja. nu är det måndag och en massa jobb framför mig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0