torsdag

igår var jag på frukost hos erik och låg i hans soffa hela dagen och kollade på hank, som förövrigt är min dröm-man, fick dock reda på igår av madeleine att han är sexmissbrukare. vet inte riktigt vad jag känner över detta.
hur som helst, sen var jag på dejt med madeleine, vilket alltid är intressant och roligt som bara den. men vi var på bio, och det sög. remember me, betala inga pengar för den hönni.
nu är klockan sju och jag ska ut med hundarna och sen ner till erik och överraska han, eller han vet att jag kommer men inte såhär tidigt. vi ska kolla film och äta frukost hela dagen. jag älskar att han är ledig han med.
tack o hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0