tisdag

idag har jag haft den mysigaste tisdagen på länge. vaknade upp till att solen var överallt i mitt rum, gick upp fick en stor kram av mamma (hon ska åka iväg) satte mig vid datorn och skrattade i en timma åt mina och madeleines bilder när vi var ute o reste. vandrade ner till stan med flisan och pappa som bjöd på frulle på vasas. chai latte och bagel. sen tog vi adjö av flisan som åkte tillbaka till london idag. och så vandrade jag vidare i solskenet till mariell som jag inte träffat på evigheter. hon har blivit med valp så jag och markus lektre lite med lillkillen.  sen var det dags för mig att träffa lilla madeleine för en powerwalk, följde henne till jobbet. vi pratade norge och kläder i nära två timmar. hon ska också sluta shoppa, så jag får lite stöd på mitt mission.
hur som helst, sen tog jag mig hemåt, gjorde lite middag, knäckebröd och soppa och nu ligger jag i sängen och kollar sagan om ringen och kollar på mina fina solbilder. fick precis en inbjudan av erik till frukost imorgon. så ska dit riktigt tidigt så vi kan ligga nerbäddade och följa hank på hans äventyr. det var allt. mycket text, ber om ursäkt. här kommer därför lite bilder :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0