Melon,skaldjur & annat krafs.

Den här jäveln ska jag slurpa i mig på fredag:


förmodligen med en skaldjursplatå....j.ä.v.l.a.r va gott!

Lördagen ska jag fira min farfar, 80 år blir han, helst sinnes ju ( inte för att han ligger i lä direkt, herrn har ju facebook för gudskull. ) men då ska vi iallafall ut och äta lite sen så hoppas jag på att Nanna inte har glömt att vi skulle leka leka leka.

Just det! Nanna har du snackat med Marielle, det var tydligen nått som hände på lördag, jag träffade på Markus som sa att vi skulle kolla med henne för det var så himla roligt sist tyckte han förutom att vi drog till Pipes, haha sa jag & log lite, hoppas det funkade.

C ya later smulan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0