helloooo sweeeden.

tänker alltid på rolle när jag säger den meningen, eller hör, fast aldrig någon som säger.
sitter här med mamma lite och visar bilder, kollar tv och hon kan inte komma över mitt krig med katten. är fortfarande rädd att jag blivit smittad av något haha.
hörde just flisan komma ner och borsta tänderna, dags för det också.
skulle mest bara säga att jag hatar att vara tillbaka i kylan men faaan va gott det ska bli att sova i sin egna säng.
tack och hej leverpastej.



ps. idag försov sig flisan och jag, eller vi snarare glömde bort att vårt flyg gick kvart över tio, steg upp oh skulle göra frukost halv kvart i åtta och då upptöckte vi detta lilla misstaget.
har aldrig i mitt liv varit så snabb på att packa, och jag är fan snabb för jag bryr mig inte. 08.03 satt jag o flisan i taxin, hon hade inget mera än mobil o ipod samt pass. jag hade en massa halvtvättade kläder. flög hem i samma kläder jag sovit i, jaaa jag vet jag är ett skabb. men vad tusan, vi hann ju iaf med :)
sist missade vi ju planet, jag de hänt igen hade jag nog ljugit för pappa o sagt att jag brutit armen eller något liknande för jag hade skömts så. jajaja nog med detta systemet kallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0