friday, im in love.


börjar ana att nikki är besatt av mig nu. förföljer mig, ringer hela tiden, ska alltid vara med och skriver meddelande till mig när jag sitter bredvid. shit, antar att jag är ganska kul.
i fredags hade vi ölkalas hos mig, sen drog vi vidare till marran på lite förfest. där tyke var kvällen höjdpunkt.
det blev gos, mera öl och musikprat. nikki hade sin gottedag men pajade vadet på lördagsmorgonen iaf.
kvällen avslutades på pips med grabbarna och när vi ksulle hem la jag världens trill och bloade ner mina nyfixade jeans. då beslutade v oss för att ta taxi till seven ist. gott o gott va det en roligt kväll, se efter själva!!!

min nya bästs tyke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0