I`llgoparis

så nu var det dags igen att ge sig iväg hemifrån. kom just hem från london ju, nu ska man upp till skavsta igen och vänta på flyget, bli torr i ögonen och faktiskt se att de finns bättre grejer än jönköping och få ont i magen för man inte vill tillbaka. shit.  tänk imorgon vid denna tiden sitter vi och äter middag och dricker vin och kollar på alla härliga människor.
jag beslutade mig för att ha hemmakväll idag, med familjen. nikki  o pappa sitter och spanar fotboll. medans jag försöker packa min väska, lyssnar på dom två från vardagsrummet, och hjälper mamma baka bullar i köket.
kan inte komma på vad för skor jag ska ha på mig imorgon. funderar på vädret i paris? hur tror ni det är där? fan jag kom just på att jag verkligen ska till paris imon. med världens finaste också.
hur som helst såhär har min vecka sätt ut:

jag fick blommor av nikki helt oväntat. då blev jag väldigt glad, hade dom på rummet tills alla var visna och låg runt krukan ist. hon är fin, fick också en låt av henne som jag blev väldigt förtjust i, speciellt första versen. den kan ni läsa här inlägget under.

nikki blev uttråkad. haha


jag,mariell,erikochsjöman samt lilla tyke satt i parken och hade det trevligt. dom gillar jag, vi skulle ha kunnat vara det perfekta fyrparen. om jag och erik var ihop och också hade en hund. men vi låssades lite iaf.


hahahahaha så hilma kul.





sen satt vi i munken och firade.






sen var jag o nikki och hjälpte till på fotbollsskolan. det var stressigt, varmt, givande och väldans gott när vi till slut fick en paus och fick sitta i gräset och äta våra burhare. 120 st grillade vi :)
sen tog vi en runda till eko och spanade in lite stuff.
nu är bullarna färdiga. ses efter paris!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0