tisdag

idag har jag hunnit med en hel del faktiskt. inhandlat lite ntt som ni får se efter hand, träffat min käraste erik och hälsat på mitt hjärta på vip. fick gratis dricka av henne, tack det behövdes på hemvägen när jag cyklade. slukade hela flaskan. när jag kom hme väntade 13 liter jordgubbar på mig. mamma hälde upp en stor tallrik åt mig med grädde och mjölk med massa socker. hon är fin hon.
sen när vi satt och mös och kollade på tv så fick jag ett mess av nikki. hon hade tydligen inte en så great day. då tänkte jag på lite olika sätt som jag skulle kunna göra henne glad på. men allt får vänta tills imon när vi ksa ha vi tid :)
tills dess så hoppas jag hon kikar in här för denna video får alltid mig på bra humör och tror hon också skulle gilla den. så nikki my love titta och njut.
lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0