att hamna på kort(obs mycket läsning)

fan jag kan bara inte sluta tänka på dett.a har ni någon gång tänk på att när ni tar kort, på stranden, en utekväll, på fiket eller var som där ute bland folket, bland alla tusen människor som springer omkring runt om dig. aa hur som helst för att inte tappa tråden, har ni tänkt på att när när ni fotar era vänner så kan det kanske komma med några andra lustikurrar på bild. fast det inte var meningen att do mskulle vara där, eller varken ni eller dom är medvetna om detta. och vad som är ännu mer roligt tycker jag är att jag eller du kanske är med på tusen bilder hos folk vi aldrgi träffat eller kommer träffa. vi kanske är med på någons favortit bild? eller på kort när någon gifte sig, eller tog studenten, eller gjorde sitt livs avgörande val? jag har ett dussin favvo bilder där de verse folk är med på. och alltid när jag tittar på det kortet så tänker jag på den lyckliga stunden och sen ser jag han eller hon. så tänker jag alltid meeen heeey, där är du och får dela denna lyckliga stund med mig. haha tänk så kul. aja förmodligen bara jag som tänker på sånt konstigt. men om du minns denna texten och du skulle hamna i en sådan situation så kan du alltid tänka att jag också varit där. aa eller nått liknande. nu drar vi. ta på dig något snyggt! /nanna




hahaha aa värdelöst exempel men ni förstår ju vad jag menar hahahhah

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag förstår precis. haha :)

2010-07-27 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0