mylittlelady

heeej hallå, jag är världens stoltaste vän nu, och världens icke stoltaste som människa. min lilla madeleine blev vestulen idag på jobbet och jag blir fan så sjukt irriterad över människor som inte fattar skillnaden mellan mitt och ditt. men samtidigt blir jag så hilma överlyckig för hon är en av de 10 finalisterna nu till tävligen som har hållt igång på modette, hon kan bli chefsredaktör om hon vinner, och jag kan inte se en bättre passande människa än hon som detta. jag är så hilma glad för henne, var precis ute och vandrade en stund med lilla damen. shit jag är så exalterad, men nu är de massa dom ska gå igenom och göra så de kommer vara fullt upp för henne. men jag vet att hon kommer fixat, jag har inte tvekat en sekund på att hon skulle bli en av de tio. wooopwwwooop jag har coolaste vännen.
så nu ska ni får se hur min helg var, ble vlite mycket ord så njut av detta.

ps plus att vi såg en skidbacke av dimma över vättern, o det tyckte jag såg himla ballt ut.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0