youmakemeloveyouevenmore

idag har jag flängt runt på stan, madeleines job, twin och a6 utan att ha uträttat vad vi skulle ha gjort idag (hitta lite kofter och dylikt till rebecka). nuskajagätamammasmuffins och invänta min fru så ska vi mysa,kollafilm och plugga matte. japp hon köper mina mattekunskaper genom att ge mig min sommarklänning som jag suktat efter i hm katalogen.
tror jag börjar bli lite besatt av att vara inne här. på onsdag ska jag träffa nikki isaksson som jag ser fram emot. lika spännande varje gång. hörs och ses när tillfälle ges.









visste ni att ikea katalogen är den enda "boken" som trycks i fler exemplar än bibeln. shiiit tänkte jag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0